HARI KE 2 – GARDENS

Kata dah sampai mid valey kan, harus lah langkah pun ambik kesempatan menuju ke sini.

Teringin gak nak tgk cemana rupanya. Asyik dok tgk dlm blog org je kan.



hihi… nak beli tak mampu (takpe, kv cari kt bundle nanti). So, ambik gambar kedai je lah. Pastu gerak kluar. Jammed nya mak oii!!!!

Seb baik tukang bawak kete tau gak jalan lain. Pes taim lalu dpn HQ. Sian kt kv kan, dh 8 tahun keje baru tu lah pertama kali tgk HQ. Tu pun dari dlm kete je. Gambar lupa nak snap.;P

Advertisements

2 Responses to “HARI KE 2 – GARDENS”

  1. Ceera Says:

    akak tak pernah gi midV lagi ke?

    cam tipuuuuuuuuu jer..

  2. KV Says:

    ceera,
    dah lama akak tak pegi. Masa pegi dulu, garden takdak lg. Sian kt akak tau! Hihi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: