BESOK CUTI

Besok cuti uols. Nuzul al quran. Negeri mana lagi ek yg cuti?

Program besok, bukak puasa kt kampung. Bestnya!!!

Semenjak mak ngan kak N takde ni, kv jarang blk kampung. Hari tu sibuk nak siapkan rumah. Dah tu sibuk pindah rumah. Pastu puasa. Bila bulan puasa, kak M sibuk meniaga pasar ramadhan. So, kalo balik aku sorang je terkontang kanting. Tak nak lah gitu,kan.

Dah la kakak kv yg sorang lg tu (kini hanya tinggal 3 perempuan adik beradik kami) tak boleh balik sbb mertua dia gi umrah awal puasa hari tu. So, hubby dia kena jaga nenek.

Semalam dia sms ajak balik bukak puasa kt kampung. MIL dia dh balik dr mekah. Besok, boleh la kumpul ramai2 mcm dulu.

Mlm ni lak, kv nak join dia bukak puasa kt pizza hut kut. Tu plan awal. Tatau la kut2 berubah nanti.

Benornya dia nak bawak anak2 arwah Kak N gi beli baju raya kasual. Baju kurung dan baju melayu kv dah belikan. So, giliran dia lah plk.

Ok, khamis nanti kv update lg.

Bestnya kalo ada streamyx kt rumah. Huhu..sedih aku!

Advertisements

13 Responses to “BESOK CUTI”

  1. Zareda Norman Says:

    KL kerja tapi kak zar amik cuti.. kesian mengenangkan anak dara sunti tu cuti esok.. so meneman dia sambil bertenet.. hehehhehe. Sekarang ni kak zar kemaruk The Nanny kat youtube

  2. sya Says:

    Amboi happynya cuti.. kak sya ni KL kena keja.. uwwaaaaa

  3. Ungku Nor Says:

    nape la NS tak coti nuzul quran..
    eh..bakpe akak sebok je cuti ke tak.
    akak bukannya keje lagi!!

    ekekeke

  4. atty's Says:

    yeh kita pun cuti..ari ni ..
    sonok kan kalo dpt buka posa ngn family

  5. kirana Says:

    huhuuh kami tak cuti 😦 ahhhh…kalo tak leh menshopingg

  6. Alinlai Says:

    kami dah cuti Hari M’sia kelmarin, oklah tu… ke ke ke

  7. Intan Rosnitta Says:

    Alhamdulillah…dpt mak sedara yg bertanggungjwb jaga kebajikan anak2 buah.

  8. KLMari Says:

    Uwaaaa…bestnya cuti…Kalau dok Selangor, keja KL tapi nak cuti gak, aci tak????

  9. cikdinz Says:

    NS tak cuti. buring nya…

  10. J u l i a 。.゜✿ Says:

    ju cuti sebulan
    lagi yay ! =P

    selamat balik kg kak kv~

  11. lindosh Says:

    saya juga cuti. tp hari neh kerjaaa

  12. Mak Su Says:

    camner blk kg, seronot?

  13. sya Says:

    Tak ada streamyx.. tak yah sedih amik aje bluecube celcom

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: