DINA DAN MAMA

Ok, mula2 cerita dina. Semalam, kondisi dia makin ok bab keputihan dlm mulut dia tu lps mkn ubat yg doc beri. Bibir pun dah tak bengkak. Tinggal lg 20% keputihan tu. Lega melihatnya.

Cuma, dia demam selsema la plk. Yg tu kv tak risau sgt lah. Cuma kesian jek.

Alhamdulillah, harapnya dina takde pape lah.

Gambar ni pun kv snap ptg semalam. Kecoh main kuda jongket dgn abang dia di temani moyang sedara. Kakaknya nenek hubby. Dina ni, kalo bab main mmg nombor satu! Tak ingat demam ke hapa.

Ok, habis cerita dina.

Masuk pulak cerita mama dina.

Hari ni, kv telah ‘melupakan’ diri buat seketika. Hik hik

Beli kain pasang uols! Kv kan kena pakai baju kurung jek time keje. Haruslah, beli kain pasang sajork keje nya. Hihi.

Ingat nak beli lg sbb suka membeli lps raya. Lbh murah tau. Nak menawar kaw2 pun boleh. Kv sampai terkejut sbb peniaga setuju harga yg kv tawar kn. Hihi.

Tapi, sabar2 kan diri. Dah melampau nafsu membeli tu. Tgk minggu dpn lah pulak.





Oh, petang ni hantar wat baju kurung.;)

Advertisements

14 Responses to “DINA DAN MAMA”

  1. nanonano Says:

    sume lawaaaaaaaaaaa…
    brape $$ kak?
    gtao ar,
    kot2 ley order ngn akak..
    hihi

  2. Mak Su Says:

    baju utk raya ‘aji?

  3. rina Says:

    brape rm spasang tu… suka ngan hat kaler terkois ada polka dot tu…

  4. Zareda Norman Says:

    yang buble tu cantik tapi kena potong menegak..

    Kak zar pun baru tempah 2 pasang lepas raya.. ehhehhe.. yerlah kan kita kerja gomen, kena paki kelambu pi kerja..

  5. Nik Ha Says:

    amboi2..berpasang2 gitew. k.nik pun geram jgk bila naik ats keda gak tp kalu g dgn mok keno remind sokmo.tebantut mek nak soping sakan..he..he..

  6. Intan Rosnitta Says:

    Cantik2 kain yg kv pilih. Brp RM habis tu???

    😀

  7. pB Says:

    lonni trend kaler TUO TUO kor ???

  8. Ena Says:

    awalnye KV tempah baju utk raya aji ihiks…

  9. ADIEJIN Says:

    shopping sakan ek…ish ish

  10. KLMari Says:

    Mak aiih…Post-raya shopping lagi dasat dari pre-raya yerr? hehehhe…takper…buat pakai pergi kerja kan…:)

  11. Purpleheart Says:

    Cantik.. untuk raya aji je atau raya hujung bulan ni? hihihihi…

  12. Ungku Nor Says:

    dapat kain pree dari anak buah.
    dia suh buat ‘uniform’ untuk kenduri kawen dia..adeihsss..

  13. achik Says:

    sekali borong 4 pasang tu.. 😀

  14. cendawanintim Says:

    wahhhhh, sakan soping kain pasang tuhhh!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: