CERITA JUMAAT

Pagi2 paksa anak sarapan dan mandi sbb nak gi pasar. Lg pun diapers dina tinggai sekeping jek. Malas nak gi mintak rumah pengasuh. Kut ya pun mmg nk kena beli.

Kat pasar best sbb jumpa udang harimau besar yg murah. RM 18 jer sekilo. Mabeles sungguh! Pastu beli kerang sbb danish sibuk nak mkn kerang. Jumpa makcik jual hati ikan yu RM 1. Owh, bahagia!!!

Lps beli diapers dina balik rumah dan masak sambil lepak tgk tv. Terima sms dr kawan suh dtg rumah dia ptg nya. Ada wat birthday bash anak2 campur mak bapak sekali. Senang sekali harung. Haha

Antara gambar dgn tuan rumah dan anak2 yg sempat di snap. Hehe

Gambar memula tu dina takdak sbb tgh tido. Lps tu dia bangun terus snap gambar. Ahaha. Anak tgh mamai, mak sibuk nak bergambar. Huhu

Lps tu hubby ajak danish gi air port (sbb dh dekat sgt) nak tgk kapal terbang. Tapi nan ado. Tapi seb baik ada helikopter. Hehe.

Advertisements

11 Responses to “CERITA JUMAAT”

  1. lindosh Says:

    tengok heli pon jadi la ye? hehe

  2. Intan Rosnitta Says:

    Seronok tgk gambar, semua hepi-hepi…

  3. KV Says:

    dosh,
    a’a, heli pun ok dari takde.

    intan,
    mmg kami ni giler2 sket sbb dh lama kenal kan. Hehe

  4. Yatie Says:

    mmg nampak sgt kehappyannya tuh .. erkk, apakah betul perkataan tersebut .. hikss ..

  5. Zareda Norman Says:

    wah seronok ek.. jenjalan sambil sambut birthday bash..

    hati pari? sedap ke? yang kak zar tahu kek lapis hati pari adalah..

  6. Aleeya Says:

    lama dah tak beli udang harimau neh he he, wahhh sonoknye semua org..ceriaaaa

  7. aNIe Says:

    KV…tak masak ke Udang galah tu…akak tunggulah jugak…kot2 ade gambar gulai udang galah…

  8. Mommy Lily Says:

    wah ramai jgk sambut besday ye. semoga belum terlambat nk wish kv happy birthday !! maaf ketinggalan sikit. sibuk tk dan nk jalan2 ke blog lain. semoga happy sokmo dan stay young at heart hihi

  9. oren... Says:

    gambar yg first tu, sebenarnya besday sapa?? mak2 nye yg semangat nau…

  10. CuTeMiUt78 Says:

    tgk heli pun jadi ler.. dari takde kan kv

  11. nanonano Says:

    perghhh udang harimau,
    msk pe?
    tayang skettt..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: