BAJU GANTI

Akhirnya, kv dh beli baju raya ganti untuk dina. Yippie.

Anak tadek pape, mama dia yg kecoh lebih. Haha

But i cannot help my self la!!!

Bila tgk baju budak pompuan cantik2 dan murah2, harus tak boleh nak tahan nafsu! Huhu. Mesti nak beli byk!

Ni baju harian dina. Beli baju jer sbb baju lah yg selalu kotor dan pudar. Sluar nya ok2 jer. Hik hik.

Advertisements

13 Responses to “BAJU GANTI”

  1. Ungku Nor Says:

    akak dulu masa anis kekecik, bukan setakat gile beli baju.
    akak giler tengok selipar budak pompuan, cekak-mekak, sepit rambut suma la..padahal dia bukan pakai pun, rambut takde..hehehe

  2. rina Says:

    hok barney tu cute…

  3. Intan Rosnitta Says:

    Baju budak kena spare byk2 skrg ni… hujan manjang!

    🙂

  4. green apple Says:

    agaknya sbb tu aku takde anak pompuan, kalau tak mau satu JJ tu aku borong. baju budak2 pompuan ni cun2 siap ngan klip rambut la, scarf la.

  5. marinahunny Says:

    cantek2 kan baju bdk pompuan ..rasa nk cari yg saiz besar blh kita pakai jg.. :-p

  6. cikdinz Says:

    ganti baju raya. kenapa?

  7. Aku Bukan Bidadari Says:

    wah byk giler baju..
    raya haji ayra x yah beli
    tok mama n tok ayah dia dh beli// hi hi hihi beli utk mummy dia jer lar

    ps : kak x mo ke beli baju utk tiara hahahahaaa

  8. bat Says:

    amboi raya sakan la no Dina..

  9. Mak Su Says:

    nafsu? hehehehe, tahan nafsu di bulan posa. ahaks

  10. haJa*darLingZ Says:

    ya-ampunnn kak kv…ni yg mnjeles nih..dh nyoping yek..hehehe..lawa2 lah baju dina tu…

  11. KV Says:

    cik dinz,
    kv beli baju ganti sbb ari tu terbeli baju saiz besar. Kena tunggu dina umur 2 thn lbh baru muat.

  12. Anasfadilah Says:

    walaupun saya ada anak lelaki

    tapi saya sangat suka baju budak perempuan

    beropol lah,pink lah,bunga-bungalah.pokodot lah

    cumilsss!

  13. atty's Says:

    tanteknya baju girl..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: