SUNGGUH BERDIKARI

Nampak tak apa tu?

Closed up!

Ha, ni tukang buat nya.

Sapu jgn tak sapu.

La ni makan nak sendiri. Takmo suap2 ni.

Pakai baju sluar pun nak sendiri.

Gosok gigi takmo org gosokkan.

Konon.

Kalo lah betul2 boleh wat sendiri, senang keje mak pak dia. Goyang kaki jek.

****************
terkini:
hari ni cuaca panas membahang. Mlm ni ke besok ke lusa ke, tatau la puloks.

Advertisements

8 Responses to “SUNGGUH BERDIKARI”

  1. oren... Says:

    naufal plak suka tabur2 air masak merata tmpt..silap jalan, jatuh dek lantai licin..

    pastu, kalo nak apa2, mulut kecoh ckp ‘nak..nak’..sambil buat aksi melompat..hihihi..

  2. Ungku Nor Says:

    alololooo..rajinnya anak dara awakk..hehehe

  3. Intan Rosnitta Says:

    Kononnya dia dah besar ler tu!

    🙂

  4. sya Says:

    wah rajin anak dara KV ni leh jadi menantu

  5. ~~ciklinn~~ Says:

    ya alalh rajinnyer anak dara menyapu mihahahhahahah

    pandai lak dah di terabur2 kan di sapu balik…. hehehheh

  6. Zareda Norman Says:

    huisssh dia mengemas tu…

  7. aNIe Says:

    Hehehe…dah pandai nak buat sendiri semua…last2 tak betol..tu le anak2…kalau tak diberi nanti melalak…

    Seb baik dia nak sapu sendiri…tapi akak yakin…lepas dia sapu kita yang kene buat jugak…hahaha

  8. Sue@MamaMaryam Says:

    hehehe..dah sampai tahap tu dah …x lama lg nak pilih bj sendiri.. adusss camtu la budak2 kan???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: