MAMI JARUM PART 2

Keh keh keh…

En3 mami jarum lagi lah uols.

Gelang i dah siap. Hoyeh hoyeh.


Boleh wat raya.

Dapat hadiah kalendar sebijik dan hens begs yg gojes ini.

Siap berbungai bagai.

Mek soookaa!!


Itu je lah nak kompang. Hihi

Advertisements

20 Responses to “MAMI JARUM PART 2”

  1. haJa*darLingZ Says:

    oooo dh dpt gelang…kasi den henbag tu…huhu…cntek lah gelang tu…

  2. M.A.S Says:

    wahh..cam gelang mas la..tapi beli 3 tahun lepas..x dpt beg lawo camtu

  3. Intan Rosnitta Says:

    Kompang, jgn x kompang!

    Sakan kv raya ni..

    ;D

  4. Gee Says:

    nama kv ke tu?

  5. aNIe Says:

    Cantik gelang…beg tu pun cantik…beruntung beli gelang dpt beg…

  6. Hijrah1429 Says:

    Wah…sakan yer nak beraya haji…besar gelangnya tu…takper kita tumpang suka jer…

  7. Zareda Norman Says:

    KV

    yeah.. kak zar pun dah amik gelang kak zar… puas hati .. ahhahhah

    nasib baik dapat gelang baru, terubat juga hati kak zar yang geram ni..

    cantik gelang KV.. meh kita kompang sama sama.. hahahha

  8. cendawanintim Says:

    yeayyyyyyyyy, henbeg n gelang baru tuk raya haji nanti…

  9. KAKTINY Says:

    wah. meriah raya ni weh.. hehhehe

  10. bat Says:

    tudiah meriah KV beraya kaedahnya..

  11. oren... Says:

    uish..dapat henbeg?? kat sini, jenuh aku mintak..bagi beg plastik sajork..eeiiii….

  12. CuTeMiUt78 Says:

    kv, cantik la design gelang tu.. kv ni mesti pro pasal design2 emas ni kan.. satu hari nak minta tlg kat kv pasal beli emas ni agak2 blh tak

  13. nanonano Says:

    waaaaaaaaaa…
    org baju raye pom tadak..
    inikan gelang,
    die siap dpt beg ngn kalendar bagai agi nk raye.

    ekekkek..

  14. Ungku Nor Says:

    fullameeekkk..
    gelang rayo tu weiiihhh..
    santeknya ;D

  15. saya Says:

    uwwaaaa!!!!! nak jugak gelang raya, nak jugakkk!!!! uuwaa..nangis sampai dapat. hehehhee…

  16. sya Says:

    Gelang tu cantik designnya.. raya sakan KV

  17. Sastri Says:

    waaa… gelang raya ek… cantik gelang dan beg tu… jeles laa… 😀

  18. Alex Lacey Says:

    comei…comei….selamat hari raya aidiladha….

  19. Mak Su Says:

    kedai emas dolu2 kasik ler beg duit siling kaler merah terang tu, yang kenit tu…skrg nyer best ler..berbaloi! santek plaks designnyer

  20. atty's Says:

    canteknya gelang tuh..nak beg tu gak..
    salam aidiladha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: