HANTU KASUT

Now, kv perasan yg dina mmg hantu kasut. Semua kasut2 kv mmg dia suka. Hai..menurun sapa lah budak ni. Huhu

Risau gak takut terpeleot kaki sbb dia suka curi2 pakai kasut kv. Mmg kena simpan kemas2 tak bagi dia ambik la.

Kalo tak dpt kasut keje kv, dia suka pakai selipar yg bersaiz besar. Tak kisah la rumah sapa dia pegi pun harus dia suka pakai selipar org besar. Bila dh dpt pakai tu dgn bangga nya dia akan meronda ronda sambil tersengih sengih. Hobi gamaknya.

Ni salah satu contohnya.

Serabut tgk dia terkedek kedek pakai selipar besar, kv paksa dia pakai sandal ni. Siap bertempik bagai takmo tu!

Ni pun kasut yg dia rejek. Tak suka pakai. Tapi dh kotor2 dah sbb kena gak paksa pakai. Gatal sgt nk pakai kasut org dewasa.

Ni kasut yg sedia ada dok dlm kete. Kasut jln2. Yg ni mmg otomatik dia tau. Sampai je destinasi, harus kena sarung yg ni. Hihi

Ni antara kasut2 yg dia dh rejek. Hihi. Semuanya merah kan.

Ada satu lg yg atuk dia beli. Jugak kaler merah. Jenis kena sepit gak. Siap ada rerama dan loceng lagik. Tapi lupa nak snap daa. Now, dia dah pandai pakai tanpa ada tali kt blkg. Hoyeh..hoyeh.

Advertisements

9 Responses to “HANTU KASUT”

  1. Anasfadilah Says:

    dina kecik lagi..tapi kasut…

    punya banyak

    kasut makcik pun 2 je nak oii..

    hehehe

    p/s::kasut banyak dah tak bleh pakai,pasai kaki makcik dah gemok…hahaha

  2. ita.itu Says:

    nok sure dah beso sok harus la dia buat koleksi kasut ko…mau pitam ko ngk dia beli..hehe

  3. nanonano Says:

    comeynyeeeeee slipo jepun tuhh
    :p

  4. Biarlah rahsia Says:

    besar besar nanti suh dina masuk explorace mesti menang…hehehe

    lorr dh byk entry kv yg k.bie tertinggal…

    sedap siput kat bwh tu…

    itik pun sedap jugak..lenkali masak sedap2 gitu panggil kami makan….hehehe…tak malu…

  5. atty's Says:

    ekekeke..nanti leh bukak kedai kasut nie..

  6. kirana Says:

    nampak gaya cam dina suka kasut ala2 boyish jer hehehe

  7. Mak Su Says:

    dia nak yang kaler biru or hitam kot ?

  8. Intan Rosnitta Says:

    Genetik kv lah ni!

    😛

  9. Zareda Norman Says:

    KV

    kalau anak pompuan memang cam gitu kot.. kasut banyak.. ngalahkan kasut omak dia.. dan lebih mahai dari kasut omak dia ..

    sabo ajelah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: