AKSI MELASAK DINA

Tgk lah anak dara ku itew!!

Lasaknya mcm jantan!





Kalo hari hujan mmg akan menangis jek keje dia. Sbb kena kurung takleh nak main kt laman.

Advertisements

7 Responses to “AKSI MELASAK DINA”

  1. nanonano Says:

    hihi.
    ikot pangai mak die kot..
    opss
    :p

  2. Hijrah1429 Says:

    Dina ni tengok gaya dia pun dah tau memang jenis lasak ni…bagus lasak2 ni cepat belajar..:)

  3. pB Says:

    mujo ado tanoh , nok bu’ah

  4. rina Says:

    menariklah ‘traktor’ dina tu… mana beli

  5. Gee Says:

    comel dina ikat rambut…

  6. KV Says:

    nana,
    mak dia takde la buas sampai mcm tu. Haha

    mama hani,
    mmg lasak sungguh

    pb,
    alhamdulillah, ada gak tanah boleh wat tempat main.

    rina,
    kv beli kt bundle, little tikes. 15 henget jer.

    gee,
    jarang dia kasi ikat rambut. Tatau mimpi apa ari tu.

  7. saya Says:

    biorkan dia kemas laman tu kv. hehehhee…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: