Archive for the ‘anniversary’ Category

TQ HUBBY

June 2, 2008

Jumaat lps, dgn jaya nya kv telah memaksa hubby menghadiahkan something utk kv sempena anniversary kami. Hik hik. Hubby kv tu, kalo tak paksa mmg dia wat tatau. Sungguh takdak perasaan okeh!

Hehe.. padahal berbakul bakul hubby membebel sbb dia tgh ‘kering’. Claim rumah tak dapat lg weh! Terpaksa guna duit sendiri dulu. Tp, dgn jampi serapah mak enon, maka hubby pun setuju lah. Ekeke

So, dia suh kv pilih sendiri apa yg kv nak. Kata sayang bini kan!

Kv pun apa lagi, berdesup ajak pi kb mall. Hehe. Dah lama nak membeli nya tp sayang nak keluarkan duit sendiri.

Lg kv meroyan sbb mek alin jgk ada satu. Tp dia punya kaler hitam.;P. Ahahaha, masalahnya dah bertimbun timbun koleksi dia.;P

Ni lah barang nya. Huhu. Tq bi! Sayang bi! Mmmuuahhhh!!!!!!

Tp dasar tak pernah cukup kan. Dah lesai mengepow hubby ngan benda tu, ada lg yg kv nak. Hubby angguk kan aje. Yeaaahoooo!!!! Yabedabedu!
Dapat ler sepasang. Kaler maroon. Boleh lah kan.

Lg pun kv tak suka yg material kain tu sbb kat kelantan ni byk jenis yg jual kat pasar malam. Nanti kan tak pepasal kita beli mahal2, tp makcik2 beli kat pasar malam jer.

Hehe.. hari ni kv cakap tak suka yg material kain tu. Karang kalo hubby nak kasi harus kv terima jer. Ahahahaha.

Advertisements

6th Anniversary

May 26, 2008

Pejam celik, pejam celik. Rupanya ari ni dah 6 tahun kami kawen. Fuh.. mmg mengasyikkan. Ekeke
Selama 6 tahun ni susah senang kami hadapi sama. Moga kami dapat terus bertahan. Insyaallah.
Selama 6 tahun ni byk perancangan kami yg masih belum terlaksana.
Selama 6 tahun ni byk perkara yg berlaku.
Selama 6 tahun ni byk perkara yg membahagiakan.
Alhamdulillah. Kami bersyukur sbb selama 6 tahun ni Allah kurniakan kami pelbagai perkara. Danish dan dina adalah hadiah paling hebat yg kami terima. Sungguh terindah.
Semoga kami terus mendepani hidup berumahtangga ni dgn berhemah.
Harapnya kami boleh meraikan tahun ke 66 nanti. Hik hik. Mana tau umur panjang kan.
Alhamdulillah. Terima kasih tuhan atas kurniaan yg hebat ini.