Archive for the ‘shoppng’ Category

DINA DAN MAMA

October 16, 2008

Ok, mula2 cerita dina. Semalam, kondisi dia makin ok bab keputihan dlm mulut dia tu lps mkn ubat yg doc beri. Bibir pun dah tak bengkak. Tinggal lg 20% keputihan tu. Lega melihatnya.

Cuma, dia demam selsema la plk. Yg tu kv tak risau sgt lah. Cuma kesian jek.

Alhamdulillah, harapnya dina takde pape lah.

Gambar ni pun kv snap ptg semalam. Kecoh main kuda jongket dgn abang dia di temani moyang sedara. Kakaknya nenek hubby. Dina ni, kalo bab main mmg nombor satu! Tak ingat demam ke hapa.

Ok, habis cerita dina.

Masuk pulak cerita mama dina.

Hari ni, kv telah ‘melupakan’ diri buat seketika. Hik hik

Beli kain pasang uols! Kv kan kena pakai baju kurung jek time keje. Haruslah, beli kain pasang sajork keje nya. Hihi.

Ingat nak beli lg sbb suka membeli lps raya. Lbh murah tau. Nak menawar kaw2 pun boleh. Kv sampai terkejut sbb peniaga setuju harga yg kv tawar kn. Hihi.

Tapi, sabar2 kan diri. Dah melampau nafsu membeli tu. Tgk minggu dpn lah pulak.





Oh, petang ni hantar wat baju kurung.;)

Advertisements